Ucapan Belasungkawa / Duka / Kematian / Lelayu Bahasa Sunda

Ucapan duka cita (misal ada kematian/lelayu/berita duka) dalam bahasa sunda, beberapa contoh yang sering digunakan baik dalam ucapan secara lisan maupun ucapan duka dalam bahasa sunda melalui sms/wa/bbm/line/path. Ucapan ucapan yang universal bisa buat saudara, tetangga, teman kantor, maupun teman ngaji.

Innalillahi Waina Illaihi Rojun, mugia almarhum ditampi iman islamna, keluarga nu dikantunkeun sabar sareng tawekal .....amiiin.

Innalillahi Waina Illaihi Rojun, , sim kuring sakaluargi ngiring belasungkawa, mudah-mudahan amal ibadahna di tampi ku ALLOH SWT, dihampura tina sagala kalepatana,

Ngiring belasungkawa Mudah-mudahan keluarga anu ditinggalkeun, dipaparinan kasabaran, dan yang terpenting bisa melanjutkan cita-cita, amanat kahadeaan anjeuna di masa hidup...aamiin

Innalillahi wainnailaihi rojiun Ngiring belasungkawa pupusna.................mugi ALLAH SWT nampi kana sagala amal ibadah kalayan aya dina jalan nu di piridho ku Manten-Na. Kakulawargina oge mugi di paparinan kasobaran tina saniskara cocobi. Amin. Wilujeng kantun Kang.....!

Ngiring belasungkawa, mudah mudahan anjeuna, ditampi di tempat nu mulya di sisi Alloh SWT, dicaangkeun di alam kuburna, dibebaskeun dari siksa kubur, dihapunteun dosa-dosana, ditampi amal, iman, islamna... dimasukkeun ke dalam surgana Alloh SWT. aamiin 

Simkuring sakulawargi ngiring belasungkawa ku pupusna Pangersa ................ Mugia arwah almarhum kenging tempat anu mulya mungguhing Alloh SWT, Amiiin.

Bagiamana, ada tambahan nggak contoh ucapan duka cita / bela sungkawa/ lelayu/ kematian dalam bahasa sundanya? Jika ada mari ditambahkan buat referensi. 

Popular posts from this blog

Video Malam Pertama Jodha Jalal Tanpa Sensor

Daftar Alamat Kanwil dan KPKNL Direktorat Jenderal Kekayaan Negara

UU KUP UU PPh UU PPSP UU PPN dalam bahasa inggris (in english)